سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :0
کل بازدید :1990
تعداد کل یاداشته ها : 5
103/2/28
12:29 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
مسافر[4]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
دل نوشته ها[3]

 

سلام

نمی خواهیم و دوست نداریم شعاری بنویسیم!

نمی خواهیم و دوست نداریم ادعایی بکنیم که خیلی ها قبل از ما کردند و هنوز یا اندر خم یک کوچه مانده اند یا عطایش را به لقایش بخشیده اند!

اما:

می خواهیم و دوست داریم به اندازه توانایی هایمان قدم برداریم و کاری کنیم که اندازه خودمان و افق اندیشه مان باشد. اندازه ما یعنی کسب بهترین ها، و افق اندیشه مان بسیار فراتر از این است که امروز داریم و هست.

هنرنگار فقط یک صفحه مجازی است در دنیای نامحدود صفر و یک های بیشمار جهان!

هنرنگار قرار است پاتوق جمع کوچک و انگشت شمارتعدادی هنرمند شود که شاید امروز در دنیای هنر و هنرمندان جهان اصلا" به چشم نیایند!

اما:

هنرنگار می خواهد صفحه ای شود که تمام صفر و یک ها و به ظاهر واقعیت های هنر امروز و فردا را تحت الشعاع خود قرار دهد. هنرنگار می داند و باور دارد که هر ذره ای اگر به منبع اصلی متصل شود و فقط از آن فرمان و نیرو بگیرد؛ می تواند به اندازه او بدرخشد و واسطه فیض و بهره دیگران شود.

هنرمندان و هنردوستان!

هنرنگار پذیرای تمام آنهایی است که شعار نمی دهند و ادعا نمی کنند؛ اما به دنبال بهترین ها هستند و افق اندیشه شان تا دوردست های ایمان و اخلاق ادامه دارد.

هنرنگار چشم به راه هنرمندان گمنامی است که شاید در هنر مجازی امروز به چشم نمی آیند؛ اما با اتصال به منبع ابدی و ازلی آفرینش، خود و هنرشان را جاودان خواهند کرد.